petek, 18. marec 2022

Barvni izziv

Očitno so moji petki rezervirani za izdelovanje novoletnih voščilnic. No, vsaj tako kaže. Kot že neštetokrat tudi danes lovim zadnje ure izziva. 
Mi je pa tale izziv dal pošteno misliti. Sem porabila kar nekaj časa, da sem se sploh dokopala do ideje. 
Končni izdelek pa je sledeč.





 

Voščilnico prijavljam:

Christmas Card Throwdown - March Colour Challenge

4 komentarji:

  1. Worth the wait - this is a great, fun card, and the dimension looks great. Thanks for playing along with us at 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je uspelo! Jaz sem po nekaj dneh razmišljanja sklenila, da je prevelik izziv in da ga tokrat preskočim (no pa tudi hčerina trebušna viroza je imela prste vmes:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card and great use of colours! Thanks for joining us at PBSC:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti praznično okraski. Lepo si uporabila barve našega izziva. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)