sobota, 13. januar 2024

Nov začetek

Napočil je dan, ko se je še zadnjič odpravila v službo in še zadnjič oblekla zdravniško haljo. Še sama ni verjela, da je minilo toliko let. Čeprav se je veselila tega dne jo je pri srcu vseeno majčkeno zbodlo. Le kako je ne bi, ko pa je svoje delo opravljala s srčnostjo in predanostjo. Marsikateri bolnik jo je imel ne samo za svojo zdravnico temveč tudi za prijateljico in zaupnico.

Ker ima rada umetnost smo ji v dar podarili umetniško sliko priznanega slikarja ( slike na žalost nisem fotografirala). Za izdelavo voščilnice so zadolžili mene. Vanjo smo zapisali lepe želje in zahvale.

Pred njo je vsekakor nov začetek, hkrati pa novo poglavje življenja. 

Želim ji, da ga preživi v krogu svojih najdražjih in da najde čas za tiste stvari, za katere ji je tekom službenih let vedno zmanjkalo časa. 
 







 

Voščilnico dajem na ogled:

Izziv #351: Nov začetek 



6 komentarjev:

  1. Čudovita je, z vsemi lepimi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Z lepo voščilnico ste pospremile zdravnico v penzijo. Verjamem, da je bila zelo vesela, ko je dobila to čudovito voščilnico, ki so jo naredile tvoje pridne roke.💚💗💚

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica za nov začetek. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoja voščilnica :-)) Lepo si jo sestavila!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)