ponedeljek, 22. januar 2024

Z kot zabava

 Tudi pri Veseli hiški so se začeli izzivi. Letos bodo v ospredju črke, kar mi je nadvse všeč. 

V mesecu januarju je tako kot prva na vrsti črka Z. 

Ker sem imela pri roki ravno spodnji motiv mi je prvo prišla na pamet beseda "zabava" 😀.

 Voščilnico sem izdelala po skici Sweet Sketch Wednesday, ker pa je na njej več različnih papirčkov je primerna tudi za izziv Dream Valley Challenge.








6 komentarjev:

  1. Oh Urska thank you so much for joining us over here at SSW2 and for using my sketch. I just love, love, love your card. What a wonderful image you've use and your design papers are so pretty. I can see me and my friends in your image. We have another sketch if you would like to try it? Thank you so much for joining us over at Sweet Sketch Wednesday 2 with your wonderful card and I would love to see you here again soon and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Super besedo si se spomnila na črko z in prav tako super voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro izbran motiv na temo zabava. Všečna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zabaven motiv. Zelo všeč mi je tvoja voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno zabavo so si priredile prijateljie. Včasih paše malo odklopa v ženski družbi z obilo smeha. Hvala, ker si z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)