četrtek, 11. januar 2024

Prva novoletna

Novoletni prazniki so mimo in čas je za izdelavo novih prazničnih voščilnic. 
Kot prva bo svoje mesto v škatli dobila voščilnica, narejena po skici za izziv pri 52CCT








3 komentarji:

  1. Zelo lepa je. Tudi jaz sem že začela z izdelavo voščilnic za leto 2025, saj se mi na koncu vedno zelo mudi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da si tudi ti vstopila ustvarjalno v novem letu 😊 Dobro si uporabila praznične papirčke in se držala navodil skice. Lepa voščilnica 🎄🎄🎄

    OdgovoriIzbriši
  3. Urška, čudovito uporabljeni praznični papirji in nastala je krasna praznična voščilnica. Všeč mi je, dodan prazničen venček v živahnih barvah. Hvala, ker si uporabila našo skico in ker si se nam letos pridružila pri 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)