sobota, 15. marec 2014

Diplomantka

Eno obdobje se je zate končalo....
in pred teboj se odpira neko drugo.....novo......
polno novih doživetij .......

Meni zelo draga prijateljica je v teh dneh uspešno diplomirala  in odprla novo poglavje na poti svojega življenja. 
Tudi sama ji na tej poti želim vse,vse najlepše in najboljše.
V znak majhne pozornosti sem ji izdelala knjigico z motivom medicinske sestre.Takšno medicinsko sestro bi si želel,pa tudi zaslužil vsak pacient.











13 komentarjev:

  1. Ful dobra ideja in izvedba
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno izdelana knjigica za diplomantko!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožujem te tvoje v nulo narejene knjigice :-) Sveža diplomatka je bila gotovo vesela krasnega darilca. Želim ji vse lepo na novi poti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prediivna je, a prijateljici sve dobro.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta tvoja ms Tilda je res videti prijazna, samo še vedno ima injekcijo v roki :D
    Super knjigico si naredila. Nestrpno pa čakam na mini knjigice;)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke tvoji kolegici in vse dobro pri opravljanju tega poklica ji želim. Knjigica je pa spet fenomenalna. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito :) ozadje kamor si postavila motiv mi je zelo všeč. Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke prijateljici, krasno darilo si ji naredila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)