torek, 18. marec 2014

Zahvalnice

Sodelavka je v teh dneh praznovala Abrahama.Vsem povabljenim se je hotela zahvaliti z majhno pozornostjo.Prosila me je,če bi ji izdelala zahvalnice.Seveda je nisem mogla odkloniti.Ker so ji še posebej všeč knjigice voščilke,si je zaželela prav te.
Nobenega problema,sem si rekla.Ker so majhne,bodo hitro narejene.Pa sem se pošteno uštela.Na trenutke sem bila prav besna,grrrr :) Sploh ni bilo tako malo dela,kot sem sprva mislila.Izdelala sem jih v petih različnih barvah,kot si je zaželela slavljenka.
V vsako knjigico sem na sredino dala čokoladno pralino, na levo stran pa napisala sledečo zahvalo:

Abrahama sivega smo dobro se napojili,
ga z dobrotami in z dobro voljo napolnili.
Nekaj časa še me spremljal bo na moji poti,
do tedaj,ko šesta desetica se me loti!
Upam,da jo spet bom z vami praznovala,
za žurko z Abrahamom pa vsem iskreno HVALA!

























21 komentarjev:

  1. O moj bog
    to pa je bilo dela
    a se je izplačalo
    tvoje zahvalnice so ČUDOVITE!!!
    Bravo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. ojoj koliko dela! Jaz ti lahko samo čestitam za potrpljenje...;)
    Knjigice pa so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse čsetitke za živčke - jaz bi obupala že po prvi barvi! Je pa res, da so zelo lepe in verjammem, da so bili vsi presenečeni, vključno z naročnico :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je bil projekt in pol . Vsa čast za to delo, ki ga ni bilo tako malo. Knjigice so fantastične in tako cart, ker so majhne. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne so :) Zdaj vem na koga se obrnit', ko bom blizu abrahama ;)
    Lepo ustvarjaj še naprej, lepo mi je, ko opazujem mojstrovine izpod tvojih prstov...
    Vse dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  6. O moj Bog... tole pa je bilo dela... uau! Bravo! Super so. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. O mama mija, koliko dela sem najprej pomislila, hkrati pa uauuu, enkratne so, zelo zelo so lepe in vredne truda, čeprav zelo verjamem, da ti je vmes zmanjkovalo goriva. Lahko ti samo čestitam za tako obsežen in super izpeljan projekt. LP:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Wwwwaaauuu Urška...zeelooo si bila pridna !!! Jaz sem imela največ dela pri zlaganju papirčkov v harmoniko :(...pa sem naredila enoooo knjigico. Res si bila zelo potrpezljiva in krasne barve si izbrala...kapo dol!! Pozdravček, Jana
    Urška pa še nekaj: priblizno kako velike pa so knjigice? Hvala in nočko

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj kako so sladke ;) fenomenalno si jih izdelala ;) Kakšne velikosti so knjigice, ker na sliki nimam predstave?! Vseeno kapo dol za vztrajnost ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. O moj bog Urška!!! Kaj si to naredila! Se sploh zavedaš kako fenomenalno delo si opravila.
    Kapo dol Vsa čast ti res si dobra!!! Všeč so mi prav v vseh barvnih odtenkih.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  11. Drage moje!
    Prav vsem se zahvaljujem za lepe komentarje.
    Knjigice so velike 6x6 cm.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pa ti nisi resna :-) Toliko škatlic in vse tako čudovito izdelane! Pa to ne more biti res :-) Mislim, da mora sveža Abrahamka prevzeti še tvoj šiht za kakšen mesec, da se ti vsaj malo odkupi za tale projekt :-) Sedaj se grem pa še malo čudit tem tvojim lepotičkam :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj kako su predivne. Svaka čast, tu si se stvarno naradila.Ali isplatilo se je.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  14. Vau, pogled je fantastičen! Zelo lepo so narejene in vem, da je bilo z njimi veliko dela, ker je že z eno veliko dela! Ampak na koncu ste bili ob pogledu nanje, vsi veseli in zadovoljni, kajne :-))

    OdgovoriIzbriši
  15. Kapo dol! Tudi sama sem se velikokrat znašla v podobni situaciji. Na začetku, ko narediš eno je vse super, potem pa... Čudovite zahvalnice si naredila in verjamem, da si imela veliko dela. Važno, da je na koncu trud poplačan :). Lep dan

    OdgovoriIzbriši
  16. Kolikorat se takole "opecemo", ko se nam zdi, da bo hitro narejeno. Ko izdelujes namrec eno, zraven ne razmisljas o casu in se ti zdi, da nisi potreboval veliko. Ko pa se izdeluje vecja kolicina, pa se vsega skupaj kar nabere. Jaz ne bom pozabila, ko sem enkrat izdelovala porocna vabila, kjer sem 8 ur porabila samo za lepljenje (kje pa je bilo se vso rezanje, priprave in ostalo kar spada zraven). Tole kar si ti naredila je res ogromno dela in na koncu je vse poplacano, ko vidis na kupu vse te krasne izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  17. Vau, vse pohvale za tale projekt!!! Meni se te knjigice zdijo zakomplicirane in se jih niti ne lotim, kaj šele, da bi jih delala v takšni količini :) Bravo, končni rezultat tvojega truda je fenomenalen!
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  18. To je vredno vse pohvale, kupčki so naravnost čudoviti ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Tole je pa bilo rezanja, zgibanja. Ampak res lepo na koncu!

    OdgovoriIzbriši
  20. U,madonca,..tole pa je oogrooomno enega dela!!!! Pa še čudovite so!!!!! Pridna zelo!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)