ponedeljek, 24. marec 2014

Za drago svakinjo

Ta vikend je bil pri nas zaznamovan z rojstnimi dnevi.V soboto je praznovala moja hčerkica,v nedeljo pa  svakinja Danica,ki je tudi sama velika ustvarjalka.Skupaj pa naju ne druži samo ustvarjanje,temveč še veliko drugih stvari.V njeni družbi ni nikoli dolgčas.Vedno me zna nasmejati in z njo mine čas,kot bi trenil.
Da ji polepšam rojstnodnevni dan,sem ji naredila škatlo,v katero sem skrila deklico,ki pridno razgibava svoje okončine,hihi :) Ker pa je Danica ena velika sončnica z veliko pozitivne energije,ki kar seva naokrog,sem ji naredila zraven še voščilnico z motivom sončnice.




















Ker je # 104 izziv pri Craft-alni cvetje,voščilnico prijavljam na izziv.

22 komentarjev:

  1. Draga moja svakinja, zopet si me spravila v solze sreče.
    Tudi ti si v mojem življenju eno veliko sonce!
    Hvala za prelepo darilo, ki si mi ga naredila.
    Mislim, da bom morala še malo potrenirati, da bom zopet tako gipčna kot ta jogistka, ki si mi jo namenila :D
    želim ti lep večer še naprej.
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa škatlica in voščilnica! Dobro, da ste se z Danico izdale, da sta v žalhti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno darilce za zares krasno punco :-) Danica, vse najboljše ti želim !

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan poklon. Jako si lijepo izradila oboje.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, da sta v. družini kar 2 taki ustvarjalki. Zelo lepo darilo in čestitko si ji naredila. Danico poznam kot toplo osebo, ki ji je mar za druge in kot ustvarjalko s krasnimi stvarmi. Se tudi jaz pridružujem čestitkam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa škatlica za krasen kipec, zelooo lepooo :_99
    Sedaj vem za vajino "povezavo" in verjetno je lepo deliti si ustvarjalne ideje :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

      Izbriši
  7. Krasno si ji tole pripravila, "zavila" in vse ksupaj dopolnila z voscilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito škatlico in voščilnico si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 104. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Urška zelo lepo darilo si pripravila svakinji Danici. In obe krasno ustvarjata!!! Tvoji hčerkici in svakinji pa lepe čestitke. Pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito darilo si izdelala za Danico! Dve ustvarjalki v družini...to pa je res super! Želim vama veliko skupnih ustvartjalnih uric in še mnogo drugih stvari, ki vaju povezuje!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  11. Dve ustvarjalki v družini, kako je to fajn! :) Krasno darilo in voščilnico si pripravila, zdaj grem pa še na obisk k Danici, da ji voščim :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vaša familija je "okužena" z dobrimi ustvarjalkami. Krasno darilo si naredila Danici. čao

    OdgovoriIzbriši
  13. Super je ta vajina povezava ;) prečudovita darila si ji pripravila ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepo darilo. Pa še nekaj smo izvedeli o vama. Zelo rada spremljam blog od obeh. Hiša pa kar poka po šivih od vajine ustvarjalne energije.

    OdgovoriIzbriši
  15. Drage moje ustvarjalke!
    Hvala vam za vse lepe komentarje in za vse obiske na mojem blogu.Tudi jaz rada pridem k vam na obisk,saj ustvarjate dih jemajoče izdelke.Hvala tudi za vse lepe želje namenjene Klavdiji in Danici :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasno darilo si pripravila za "eno res fejst punco". Všeč mi je voščilnica s sončnico, škatlica je pa tudi polna drobnih rožic. Vse ravno prav za našo Craft-alnico.
    Hvala, da si se am pridružila; Lili

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)