nedelja, 29. marec 2020

Lepe želje

Verjetno mnoge izmed vas veste, da je v začetku marca praznovala svoj rojstni dan mama Najlepšega para Tina. V ta namen sem ji izdelala voščilnico s cvetjem.


 Na bel papir sem odtisnila rožice in jih pobarvala s Promarkerji. Dodala sem nekaj polovičnih perl, po sredini pa zalepila napis Z lepimi željami.



V notranjost sem zapisala lepe želje in voščilnica je bila pripravljena na pot k slavljenki.



Mesec marec se bliža koncu in pred vrati je že muhasti april. Čeprav bodo dnevi vedno daljši in lepši, ne pozabimo....Ostanimo doma 🍀

6 komentarjev:

  1. Čudovita je Urška. Zelo mi je všeč. Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite cvetke si izbrala za Tinino voščilnico. Seveda si se tudi s samo izdelavo zelo potrudila. Lepa voščilnica.
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Urška, naj povem, da je v živo čisto pravljično lepa. Iz srca hvala <3!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito cvetočo voščilnico si poslala slavljenki Tini.

    OdgovoriIzbriši
  5. Urška, tole je bilo pa izdelano z ljubeznijo. :-) Čudovita je. Krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)