torek, 26. oktober 2021

MŠPU 9 - Preprosta tresočka

Pa je narejena tudi tretja domača naloga. 
Navdušena sem nad Tinino preprosto tresočko. Sama sem za osnovo uporabila enake šablone kot ona. Zraven sem dodala smrečico in napis. Tudi papir je od Najlepšega para.




Voščilnico prijavljam:

Galerija meseca oktobra

Jesenska galerija

MŠPU 9
 

5 komentarjev:

  1. Krasna je! Tudi meni je preprosto všeč- hitro in učinkovito:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si opravila domačo nalogo. Zelo všečna voščilnica!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jej, Urška...kako mi je lepa tvoja smrečica na krasni tresočki. Mi je tako všeč pisano polnilo!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Z eno besedo, čudovita je. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)