ponedeljek, 18. oktober 2021

Rožnate Tildike

Lovim zadnje ure rožnatega izziva pri CRAFT- alnici. Izbrala sem ljubke Tildike in ker imajo okrog pasu pasu zavezano pentljo so se mi še kako zdele primerne za ta izziv. 
Voščilnice so pretežno v rozasti barvi, pentlji pa sem dodala še bleščice.







 

Voščilnico lepim v:

CRAFT- alnica - Izziv #296: EUROPA DONNA

Najlepši par - Galerija meseca oktobra

5 komentarjev:

  1. Hvala, ker z zelo lepimi rožnatimi voščilnicami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so in lušten motiv Tilde s pentljo si izbrala. Hvala, ker si se nam pridružila pri Craft-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje prikupne Tildike bodo zagotovo ogrele srce prejemnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako lepe voščilnice si naredila :-)) Tildika je čudovita!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)