torek, 12. oktober 2021

Preprosta voščilnica

Med brskanjem po škatli, kjer imam shranjene embossirne srajčke sem med drugim našla tole z motivom jelena. Takoj se mi je utrnila zamisel za izdelavo preproste voščilnice.
Tako je voščilnica narejena v dveh barvnih odtenkih z dodanim napisom. Za piko na i pa sem uporabila še belo tempero.






 Voščilnico prijavljam:

Christmas Card Theowdown - Red&Brown

Najlepši par - Galerija meseca oktobra

3 komentarji:

  1. You did a beautiful card with our red & brown color challenge! Thank you so much for playing along with 52CCT this week! Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico v rdeče-rjavi barvi si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami na izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuu, kako imeniten odgovor na barvni izziv, hvala za navdih draga Urška!
    Lepo nedeljo ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)