torek, 19. oktober 2021

MŠPU 9 - Venček

Končno je tudi pri meni napočil čas za izdelavo domačih nalog pri MŠPU 9. Upam, da bom v prihodnje bolj pridna učenka 😉
Začela sem lepo po vrsti....se pravi s prvo nalogo, ki se glasi  Venček.
Za izdelavo le tega sem uporabila naslednje šablone Najlepšega para: Smrečica z okraskom, Dve mali pentlji, Zvezdnato nebo in  napis Vesele praznike.






 

6 komentarjev:

  1. Urška, kako si me očarala s svojim venčkom...zasnežene vejice so tako čarobne. Hvala...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lep zasnežen venček si naredila. Sneg ga naredi še bolj bogatega. Res je čaroben kot pravi Tina.
    Bodi lepo 🎄

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako čarobno lep venček! Krasno si ga zasnežila. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiii, kako čudovito si zasnežila venček. Super ideja in izvedba. Fantastična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito si ga zasnežila. Prekrasen je.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)