torek, 16. april 2024

Piščančka

Zadnjič sem se lotila pospravljanja prejc in blaga. Rajši ne povem, koliko vsega sem imela 🙈. 

Ker sem imela vmes nekaj manjših kosov blaga sem izbrala enega in se lotila vezenja velikonočnega motiva. 

Na koncu pa je nastalo tole:




Izdelek dajem na ogled:



4 komentarji:

  1. Zelo lepa kreacija!!! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičen prtiček z Velikonočnim motivom - všečkam na polno! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici, kjer gostujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit velikonočni prtiček :-)) Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit prtiček. Že dolgo nisem posegla po vezenju, si me sponmila nanj. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)