nedelja, 14. april 2024

Pomladni venček

Današnji dan nam je postregel z obilico sonca in treba ga je bilo izkoristiti. Že zjutraj sem se odpravila na Golovec in si dodobra napolnila baterije za prihajajoči teden.

Zdaj pa je na vrsto prišla voščilnica, ki sem jo naredila včeraj zvečer. Na njej sem uporabila papirčke nekdanje trgovinice Mavelu in najnovejše šablone Najlepšega para.




Za izdelavo sem se poslužila naslednjih šablon:



                                                                              


Voščilnico dajem na ogled:


                                    





2 komentarja:

  1. Krasna voscilnica.Mislim da je bilo lepo na Golovcu.Lep vecer iz Benecije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)