nedelja, 24. marec 2024

Jaz pa grem na zeleno trav'co...

 Ko sem med prebiranjem odtisnjenih motivov zagledala tole prikupno deklico s cvetjem v rokah sem takoj dobila idejo za izdelavo voščilnice. 

Med barvanjem pa sem se spomnila na ljudsko pesmico, ki sem jo prepevala svojima otrokoma. Na voščilnici sicer niso bele marjetice so pa zato roza in rumene cvetlice.


 Jaz pa grem na zeleno trav'co, 

trgat rožce za mojo mam'co,

trgat rožce za mojo mam'co

lepe bele marjetice.


Na voščilnici bi izpostavila rjavoroza in rumeno barvo, pa rojstni dan in radost ter rože ( vse kar me je asociiralo na črko R).




Pri izdelavi voščilnice sem uporabila:



                                     



Voščilnico prijavljam:

                  

Cut It Up: Challenge #300 - HAPPY BIRTHDAY      



1 komentar:

  1. Aww . . . what a sweet card!! Adorable image and I love that flower border down the side. Thanks for playing with Cut It Up Challenge.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)