sobota, 9. marec 2024

Marjetka

  Koledarsko še vedno traja zima, kljub temu pa  je v mojem ustvarjalnem kotičku že vse pomladno. Od dekoracije pa vse do voščilnic. 

Tokrat sem izbrala kombinacijo barv, kjer so prisotne samo tri barve. Ja in za spremembo nisem izbrala niti potiskanega papirja 😀. 

Poleg tega sem imela kar nekaj asociacij na črko R - rumena, roža, rojstni dan.






Na njej sem uporabila naslednje šablone:







Voščilnica je izdelana po sledeči skici:










6 komentarjev:

  1. Fantastično voščilnico si naredila. Všeč mi je, da si uporabila več različnih šablon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card, love your great design with all the lovely daisies, thanks for sharing at Fab’n’Funky.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico v rumeni barvi sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. A really pretty design with very pretty flowers.

    Thanks for joining us at the Cut It Up Challenge.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoja voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna rumena voščilnica, hvala za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)