petek, 22. marec 2024

Mali levček

Danes pa zares lovim zadnje minute izziva 😉.

Najprej sem mislila, da bi ga kar izpustila. No, ker pa sem imela v glavi načrt za celotno voščilnico sem se vsemu navkljub vseeno odločila, da jo izdelam. 



        
  Za izdelavo voščilnice sem uporabila:

                                                                                                                                                    
  
 Voščilnico dajem na ogled:                                                                                                                                 

                                                                                                                                                       
                  

1 komentar:

  1. What a cute card Urska - the lion image is so sweet!
    Thank you for sharing your card in our challenge at Dream Valley.
    Sharon – Dream Valley Challenge Designer
    http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)