petek, 15. marec 2024

Trio baby roza modrih barv

Moja prva reakcija, ko sem zagledala barve po katerem ustvarjamo v tem tednu je bila: Ojoj, kaj pa naj ustvarim novoletnega v teh barvah 🤔

Po doolgem tednu razmišljanja sem se le usedla za mizo in na plano potegnila roza in modri papir ter cel kup šablon.

Na koncu pa mi je uspelo narediti ne eno temveč tri voščilnice 😃


Prva voščilnica je v celoti narejena iz šablon in štampiljke Najlepšega para. Zraven sem uporabila še embossirno srajčko.







Druga voščilnica je izdelana iz ostankov papirja in s šablono, ki je bila ena izmed mojih prvih. Poleg embossirne srajčke  in šablone v enem sem dodala še napis.



       


      

In tukaj je še tretja voščilnica na kateri sem prav tako uporabila šabloni Tine - napis je iz trgovinice Najlepšega para, snežinka pa je bila izdelana za Rayher.




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
  Vse tri voščilnice dajem na ogled:



                  




7 komentarjev:

  1. Odlično si se znašla z barvnim izzivom in izdelala zelo lepo voščilnico!!! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ustvarjala. Navdušena sem, kako imenitno si združila papirčke in izreze, najbolj pa me je očarala čarobna vasica :)
    Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ma neverjetno kako lepo si ustvarjala na ta barvni izziv. Zelo zelo lepo. Tudi mene je pritegnila tvoja čarobna vasica. 💗💙💗

    OdgovoriIzbriši
  4. Včasih nam izzivi dajo priložnost, da nastane nekaj novega in drugačnega. Kras zimske v pastelnih tonih obarvane voščilnice so nastale. Tvoja zimska vasica je zelo lepa in čarobna ter hvala, ker si se nam pridružila na izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. Such pretty cards, Urska - the colour combo just works so well! Thanks for joining us at The Merry Little Christmas Challenge, Jo x

    OdgovoriIzbriši
  6. another lovely Bling-filled holiday design ... love the soft colors ... so glad you joined us again as we BLING in the Holidays at Jingle Belles.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh how very beautiful and delicate and those tiny gems are very elegant as well as being the perfect accent! So pleased you could join our BLING-y fun at Jingle Belles!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)