četrtek, 11. julij 2019

Dobrodošla deklica

Pretekli dnevi so bili kot nalašč za ustvarjanje. Za današnjo objavo vam pokažem voščilnico, ki je nastala za novorojenko. Naredila sem jo po skici Sweet Sketch Wednesday 2, katero pa sem obrnila. Pentlja in rožice so  šablone Najlepšega para, napis pa je šablona  Marianne Design.









6 komentarjev:

  1. Čudovite barve in čudovita kombinacija vseh dodatkov.
    Zelo, zelo mi je všeč, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo sestavila. Ravno prav dodatkov in lepe barve.
    ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si jo sestavila in krasno pobarvala ljubek motiv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo bogata in lepo sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is a lovely card Urska, I always love this image you've used, great colours and design papers lovely added embellishments. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)