sreda, 24. julij 2019

Novorojenčica

Naredila sem še eno voščilnico za novorojenčico, ki je ugledala luč sveta v teh dneh. Uporabila sem isti motiv kot pri eni izmed prejšnjih voščilnic, le da je postavitev nekoliko drugačna. Pa tudi drugačne barve sem izbrala. Opažam, da zadnje čase zelo veliko uporabljam čipko....dodam jo skoraj na vsako voščilnico. Se mi zdi, da naredi voščilnico še bolj bogato. Tudi nekaj polovičnih perl sem dodala in pa dve vejici, ki sem ju pobarvala s Promarkerji.







2 komentarja:

  1. Tale motiv je tako zelo lep! Krasno si ga pobarvala. Čipka pa res doda dimenzijo in mehkobo izdelku.
    Že drugič zapored se "druživa" v TOP3 na Craftalnici. Naslednjič bo treba iti na pijačo. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in ta motiv je tako lep.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)