nedelja, 14. julij 2019

Mornarske barve

#239 izziv na CRAFT-alnici se glasi Mornarski stil. Tudi sama sem se ga lotila in iz škatle potegnila motiv, katerega imam že kar dolgo. Pobarvala sem ga s Promarkerji. Potiskani papirji so iz kolekcije Marianne Design - Made in Holland, ki sem jih dobila za darilo od ene izmed ustvarjalk. Seveda sta zraven še modra in rdeča, pa tudi bela barva. Kot dodatek sem na to voščilnico dala vrv, ki sem jo zavezala v vozle, uporabila pa sem šablone Spellbinders in Marianne Design.






7 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica in krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako lepa voščilnica...ta izziv je bil pa tebi na kožo pisan ☺
    Lepe papirje si uporabila, motiv pa lepo pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si kombinirala papirčke in krasno sestavila voščilnico. Motiv je ljubek in sanjsko lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuu, krasem motiv si uporabila in ga umestila med zelo lepe papirje! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)