torek, 16. julij 2019

Modra poročna vabila

Ne spomnim se, da bi že kdaj delala poročna vabila v modri barvi. No, vse je enkrat prvič, pravijo. Ker sta bodoča mladoporočenca želela imeti vabila v modri barvi sem njuno željo seveda upoštevala.
Poleg bele čipke sem uporabila šablone Najlepšega para, Marianne Design in embossirne srajčke. Za piko na i pa sem dodala še čipko in moder trakec.









6 komentarjev:

  1. Urška fantastična vabila si ustvarila, toliko simbolike je v njih. Zelo, zelo so mi vešč!
    Naj bo nadvse imeniten tudi tvoj dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa in elegantna vabila si izdelala. Nenavadna barva za poroko, ampak meni je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Barva je TOP, pa saj to že veš. Kaj poem če ni tradicionalna - všeč mi je da razmišljata zunaj okvirjev in da si ugodila njuni želji. Izvedba vrhunska in zelo ŠIK :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna vabila v ne tradicionalni barvi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna vabila... Bi se mogoče dalo kak kontakt vas dobit... Gmail... Bi rabila vabila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna vabila... Bi se mogoče dalo kak kontakt vas dobit... Gmail... Bi rabila vabila. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)