nedelja, 21. julij 2019

Vila

Danes vam pokažem voščilnico, ki sem jo naredila po skici #512 izziva Tuesday Morning Sketches. Motiv se mi zdi naravnost pravljičen, zato sem za samo voščilnico izbrala tudi takšne barve. Uporabila sem šablono Najlepšega para - Pravokotniki.






5 komentarjev:

  1. Prav lepo pravljično vočšlinico si nam pokazala. Naj prinese lepe sanje :-) . Nočko

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card! I love the starry background!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    OdgovoriIzbriši
  3. Res zgleda pravljično, lepe barve si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit motiv. Lepe barve si izbrala. Res deluje pravljično. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)