ponedeljek, 19. februar 2024

Gobe

 Ko sem videla, da je Branka izbrala za tematski izziv gobe se mi je v glavi takoj porodila ideja, katero štampiljko in šablono bom uporabila za izdelavo voščilnice.  Kaj kmalu pa je le ta splavala po vodi saj me je prehitela ArtMBR, ki je izdelala prekrasno voščilnico v ravno tej štampiljki in šabloni.

No, pa nič zato 😊

 Hitro sem pobrskala po škatlah in našla štampiljko Sugar Nellie - Woodland Fairy in borduro gob ter šablono obok zdaj že nekdanje trgovinice Mavelu. 

Tudi pri izbiri papirjev nisem imela prav velikih dilem. Odločila sem se za set papirjev Twas the night before Christmas. 

Ker pa mi je na voščilnici še vseeno nekaj manjkalo sem izbrala napis Najlepšega para - Srečno in srčno ter Adventne številke.









Voščilnico dajem na ogled:

52CCT- February Theme Challenge

Najlepši par - Galerija meseca februarja

Vesela hiška: IZZIV #51 - Črka M kot mušnice


5 komentarjev:

  1. Prav lepo izgledajo gobice na božičnih voščilnicah! Krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, je čudovita!
    no, pri meni pa najprej ni bilo navdiha, ampak začuda sem tudi hitro našla šablono :).
    in imam tudi te štampiljke, o katerih govoriš, sploh nisem videla gobic v njih ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo Čudovita voščilnica in kako super si opravila z izzivom. Zelo všečna 🍄🥰❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite praznične voščilnice :-)) Lepe gobice!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)