sreda, 28. februar 2024

Tehnika retiform

 Pri izzivih 52 Christmas Card Throwdown mi je poleg samega izdelovanja novoletnih voščilnic všeč tudi to, da se je enkrat mesečno potrebno lotiti določene tehnike. Takrat stopim iz svoje cone udobja in preizkusim nekaj novega. 

Tako je bilo tudi v tem tednu. Na vrsti je tehnični izziv in Branka je izbrala tehniko retiform oziroma po slovensko mreženje, znotraj le te pa odtisnjene štampiljke ( no, vsaj tako si jaz razlagam).

Sama sem izbrala različne sete starejših  štampiljk in jih odtisnila s Distress Ink blazinico - Speckled egg. Poleg bele osnove sem za kontrast dodala rdečo barvo.







Voščilnico dajem na ogled:

52CCT - February Technique Challenge


3 komentarji:

  1. Krasno voščilnico v predlagani tehniki si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a great card. I love how you combined all of your elements together. Thanks for stepping out of your comfort zone and sharing your make with us.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo voščilnico si izdelala na temo "mreženje".

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)