sreda, 7. februar 2024

Ku ku

Mesec je naokoli in na vrsti je skica, ki jo je za nas izbrala Branka

V moji zbirki je kar nekaj še čisto neuporabljenih štampiljk in šablon.

 Moj letošnji plan je, da vsako uporabim vsaj enkrat in tako sem za tokratno voščilnico izbrala štampiljke z ljubkimi motivi živalic. Odločila sem se še za uporabo kotne šablone snežink, potiskan papir in pa seveda napis.







Voščilnico dajem na ogled:

52Christmas Card Throwdown - February Sketch Challenge

The Holly andIvy Christmas Challenge - Anything Christmas Goes

Merry Little Christmas Challenge Blog - #54 Anything Christmas Goes




1 komentar:

  1. Super plan za uporabno vseh pripomočkov, ki še čakajo svoj dan. Upam, da nam pokažeš na naših izzivih, kaj bo nastalo na ustvarjalni mizi. Zelo simpatična praznična voščilnica, ki je nastala po naši skici pri 52CCT. Hvala, ker si se nam pridružila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)