nedelja, 25. februar 2024

Velikonočna Tilda

 Čeprav sem mislila, da mi bo uspelo narediti voščilnico prej  mi je kar nekako zmanjkalo časa. Zato lovim zadnje ure izziva. 

Ker imam v škatli še kar nekaj odtisnjenih motivov sem se odločila, da izberem enega izmed njih.  Velika noč je skoraj pred vrati zato se mi je zdela Tilda kot nalašč primerna za današnjo voščilnico. 

Po dolgem času sem se spet vrnila k roza barvi. Zadnje čase sta v mojih voščilnicah  prevladovali predvsem rdeča in modra barva.

Poleg Tildice sem za izdelavo voščilnice uporabila še šablono Spellbinders in Najlepši par.







Voščilnico dajem na ogled:
Najlepši par - Pomladna galerija - šablona in štampiljka Prijatelji so...




6 komentarjev:

  1. Your card is so sweet! I love it. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  2. So adorable. Pink is perfect for your little girl. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Great Easter card using that sweet Tilda, Urška and such pretty colour tones too...
    Thanks for playing along with us at Passion for Markers this week, Lisa x

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako luštno voščilnico si naredila. Lepo, da si se odločila za Tildo, te tudi sama že dolgo nisem uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  5. How cute! A lovely Magnolia card, very sweet! Thanks for playing along with my die cut/punches challenge over at PFM.
    Love n hugs
    Marie

    OdgovoriIzbriši
  6. Urška, kako ljubka je tvoja Tilda...krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)