sobota, 3. februar 2024

Šivanje

 Zadnji izziv v mesecu je tehnični izziv in  Andreja je izbrala šivanje. 

Sama sem se odločila za vezenje, ki mi je še vedno pri srcu, čeprav se zadnja leta redko znajde pod mojimi rokami. 

Pobrskala sem med motivi in izbrala malo snežinko in jo zvezla v srebrni barvi, ki pa se na fotografiji vidi malo slabše. Dodala sem jo v šablono snežinke in dodala še napis. Po dolgem času pa sem se poslužila tudi embossirne srajčice.

 






Voščilnico dajem na ogled:

52CCT - January Technique Challenge - Sewing

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Challenge #155 - Anything Christmas Goes



4 komentarji:

  1. Krasno šivano voščilnico si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. No Urška, ta izziv je pa tebi na kožo pisan kajne. Vem, da je "štikanje" tvoja strast in verjamem, da si se izziva lotila z največjim veseljem. Snežinka čudovito krasi tvojo voščilnic, ki je zares lepa. ❄️ 💙 ❄️

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno izvezena snežinka in čisto zimsko čarobna praznična voščilnica je nastala. Hvala, ker si ponovno pokazala, kaj ti je v veselje in hvala, ker si se nam pridružila na izzviu pri 52CCT. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita praznična voščilnica :-)) Všeč mi je tvoje šivanje!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)