petek, 16. februar 2024

Marjetice

Ker sem si pred kratkim končno uredila štampiljke sem med njimi našla kar nekaj takšnih na katere sem preprosto pozabila. Upam, da bom sedaj, ko so urejene, večkrat posegla po njih. Sploh tistih malo starejših.

Ena izmed njih je tudi štampiljka marjetic na spodnji voščilnici. Ker nam pomlad že maha izza vogala sem se odločila, da je ravno pravi čas, da jo uporabim. 

Zdaj pa je res že čas, da zaključim z objavo in se odpravim v posteljo, saj me jutri čaka dežurstvo 😋


Vsem vam pa želim čim lepše preživet vikend💖










Voščilnico dajem na ogled:

Tuesday Morning Sketches - #744

Dream Valley Challenges - #309 - Add a Sentiment

Sparkles Monthly Challenge Blog - #173 Hearts and Flowers

Najlepši par - Galerija meseca februarja



3 komentarji:

  1. Your card is delightful, I love the soft colours and pretty papers.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pretty daisy card. I like how you did the squares. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your card is a really sweet birthday card! Great job on the layers. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)