torek, 2. november 2021

3 gumbi in pentlja

Za drugi del izziva rožnatega oktobra sem se poslužila starejših šablon in štampiljk Najlepšega para. Med novejšimi produkti pa je papir, ki je prav tako od Najlepšega para.
Seveda nisem pozabila na tri gumbe in pentljo, ki je zahteva tokratnega izziva.

Za konec današnje objave pa vam zaželim samo še lep večer in mirno noč 😊







Voščilnice prijavljam:

CRAFT - alnica :Izziv # 297: Europa Donna

Najlepši par - Galerija meseca novembra

Najlepši par - Jesenska galerija

7 komentarjev:

  1. Ooo, kakšne ljubke voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne voščilnice. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si sestavila voščilnice. Všeč mi je, da si tako lepo umestila vse kar je zahteval izziv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Urška...kako krasno in nežno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita serija voščilnic. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Urška, čudovite voščilnice si naredila :-)) Krasno si uporabila gumbke in pentljo.
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)