nedelja, 21. november 2021

Sneženi možki

Po dolgem času sem se lotila izdelave voščilnice za CRAFT-alnico. Narediti je treba voščilnico po skici.
Za osrednji motiv sem izbrala simpatične snežake trgovinice Mavelu. Prav tako so tudi papir, napis in snežinke iz iste trgovinice.

Za danes se poslavljam, vam pa zaželim samo še lep preostanek nedelje.





 Voščilnico lepim v:

CRAFT - alnico: Izziv #299: Skica

8 komentarjev:

  1. Čudovita zabava... ravno pravšnja za današnji čas in omejitvijo zbiranja. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii, kako ljubka voščilnica! Super domiselno si interpretirala skico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wiiii snežakiiiiii kako so cute. Dobro si izpeljala izziv!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako kjut voščilnico si sestavila po skici, Hvala ,da se igraš z nami na CRAFT-alnici, Lp, Neva gostja CRAFT-alnice

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je tvoj pogled na našo skico! Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)