sreda, 17. november 2021

Vintage card

Tokrat sem se lotila reciklaže stare voščilnice. Ker mi je bil motiv všeč bi mi bilo žal, če bi končal v košu. Zato sem ga rajši umestila na novo voščilnico.
Za izdelavo sem uporabila dizajnerski papir in šablone Najlepšega para.



 Voščilnico lepim v:

Najlepši par - Galerija meseca novembra

3 komentarji:

  1. Čudovita reciklaža stare voščilnice. No, pa bo namesto da bi končala v smeteh, nekomu polepšala prihajajoče praznike. Pridna. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica s prekrasnim motivom. Res bi ga bilo škoda zavreči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično si reciklirala. Tako lepe voščilnice bi bilo res škoda, da ne bi ponovno nekoga razveselila. Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)