petek, 5. november 2021

MŠPU 9- Okrašen praznični napis

Nisem ravno vzorna učenka pri opravljanju domačih nalog. Se bom v bodoče potrudila, da se poboljšam ;) 
Kakorkoli, na vrsto je prišla četrta domača naloga, ki se glasi: "Okrašen praznični napis"

Izbrala sem štampiljke in šablone starejših kolekcij Najlepšega para. Uporabila sem tudi majcene snežinke, ki sem jih dobila v dar ob naročilu izdelkov. Robove pa sem okrasila s šablono trgovinice Mavelu.

Zdaj pa veselo k peti domači nalogi 😀




 

Voščilnico prijavljam:

7 komentarjev:

  1. Tebe je pa ta škratinja res osvojila :) Zelo dobro si naredila domačo nalogo.
    Lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je luštna in ti drobni dodatki so tako simpatični.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako je simpatična in kako lepo okrašuje napis:)! Kar v dobro voljo me je spravila:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole pa me je čisto navdušilo. Kako super si vse skupaj skombinirala. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeeej Urška, ne samo, da si okrasila napis...celo deklico lahko občudujemo med samim krašenjem...vrhunsko!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)