sreda, 10. november 2021

MŠPU 9 - Izrezi snežink

Na vrsto je prišla šesta domača nalogo MŠPU 9. Na voščilnici je bilo treba uporabiti vsaj en izrez snežinke.
Uporabila sem snežinke iz zadnje kolekcije. Za bleščeč efekt sem se poslužila Perfect perl - Jubilee Blue.  Poleg snežink sem uporabila še šablono Amerikanka 2 in Prazniki na vrvici.





 Voščilnico lepim v:

Najlepši par - Galerija meseca novembra

Najlepši par - MŠPU 9 

Najlepši par - Jesenska kolekcija

6 komentarjev:

  1. Čudovita praznična voščilnica. Lepo si razporedila snežinke na embosiranem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si razporedila snežinke in uporabila pravo zimsko kombinacijo barv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako lepe snežinke si naredila. Lepa voščilnica 🥰

    OdgovoriIzbriši
  4. Super sestavljena voščilnica. Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita modra in bela...tako nežna in brezčasna...pa snežinke lepo poravnane v vrsti so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)