nedelja, 14. november 2021

MŠPU 9 - BELA TEMPERA

Saj še sama ne morem verjeti, da mi je uspelo do sedaj opraviti prav vse domače naloge. Upam, da bo tako tudi s preostalima dvema, ki še sledita.

Osmo domačo nalogo nam je dala Vladka, ki želi, da uporabimo belo tempero. Jaz sem jo uporabila za ozadje bunkice. Šablona je iz starejše Tinine kolekcije, ki jo je naredila za trgovinico Rayher. Iz njene zadnje kolekcije pa sem uporabila napis.

Želim vam lep večer in mirno noč ✨







Voščilnico lepim v:

Najlepši par - MŠPU 9

Najlepši par - Galerija meseca novembra

Najlepši par - Jesenska galerija


 

7 komentarjev:

  1. Lovely card. Thank you for your comment on my blog

    OdgovoriIzbriši
  2. všeč mi je tvoja estetska a učinkovita voščilnica in kako lepo si vkomponirala modro barvo na belino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita in zelo elegantna praznična voščilnica. Lepo zimsko sceno si postavila v bunkico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep in spokojen prizorček v bunkici. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Super božični okrasek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si postvarila zimsko zasneženo pokrajino na bunkici. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si uporabila belo tempero in ustvarila fantastično ozadje za tega ponosnega jelena.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)