sobota, 25. februar 2023

Acetatna folija

 Ker je bila  v enem izmed prejšnjih izzivov  moja voščilnica izbrana za zmagovalno so me članice ustvarjalnega tima pri 52CCT  povabile kot gostjo. 

To si še posebej štejem v čast 💖

Tema tega  tedna pa je sledeča - na voščilnici je potrebno uporabiti acetatno folijo. Sama sem jo uporabila tako, da sem jo uporabila z embossirno srajčko. Poleg tega sem se poslužila izrezov dveh prikupnih pingvinov in snežne krogle. Ker je napis že na embossirni srajčki sem dodala samo še polovične perle.

Če sem se še tako trudila mi fotografija ni najbolj uspela, saj se vidi le kanček acetatne folije 😏

Veselim se že vaših kreacij na to temo, ki jih boste pokazale v tem tednu 😊









Voščilnico dajem na ogled še v:

The Hooly and Ivy Christmas Challenge - Challenge #134 Anything Christmas Goes



7 komentarjev:

  1. très jolie et si charmante carte Urska, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Urška... your card is adorable. I love your use of the embossing folder...and your photo is very good, I can see the detail. Thank you ever so much for being our guest designer this week!

    OdgovoriIzbriši
  3. Your card is so pretty, such a pretty image and design. So good to have you as a guest designer...you do lovely work! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico si izdelala, hvala za gostovanje pri 52 cct

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za gostjo! Izrez pingvinov si super uporabila s to krasno reliefno srajčko. tudi uporaba "perlic" je super ideja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)