torek, 21. februar 2023

Ena za moške

Ta teden je na vrsti tematski izziv in Andreja M. je izbrala zelo zanimivo temo. Izdelati je potrebno moško novoletno voščilnico.

Naredila sem preprosto voščilnico v zemeljskih barvah. Med zalogo papirčkov sem našla vasico v imitaciji lesa.  Dodala sem samo še napis in voščilnica je bila končana.



 




Voščilnico dajem na ogled:

52CCT: February Theme Challenge

Najlepši par - Galerija meseca februarja



4 komentarji:

  1. Ne vsakdanja, ampak preprosto lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. oh mais je connais ce motif, ta carte est très jolie Urska, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooh wauuw, pravljična je! Všeč mi je lesen videz in dodatek iz lesa ter super ujet moški navdih za praznično voščilnico. Hvala, ker si se nam pridružila na 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)