petek, 24. februar 2023

Ojlaaa

Tudi v tem tednu sem naredila voščilnico po skici, ki poteka pri Tuesday Morning Sketches. Skice res niso zahtevne in prav sproščujoče je ustvarjati po njih.


Tokrat sem izbrala odtis majhnega škrata, ki sem ga imela sigurno že kar nekaj let v škatli.  Ubogi škrat...končno je dočakal svoje mesto na voščilnici. Ja, pa tudi papir je iz stare zaloge.

Kako že pravimo...čez 100 let pride vse prav 😀






4 komentarji:

  1. So cute. Thanks for joining at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  2. I LOVE DOPEY! What a super cute image. Made an adorable card. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čez 100 let 🤣🤣🤣 to pa drži kot pribito! Zato si pa naredila čudovito pravljično voščilnico!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)