četrtek, 16. februar 2023

Bela

Na vrsti je zopet barvni izziv in sicer je potrebno izdelati voščilnico izključno v beli barvi.

 Ker imam belih koščkov papirja itak vedno na pretek jih ni bilo težko najti. Da pa ne bo na voščilnici samo navaden bel papir sem poleg njega izbrala še bel perl papir. 

Za sam motiv sem izbrala snežno kroglo, kateri sem v spodnjem delu dodala bele pol perle. Posegla sem tudi po embossirni srajčki, ki se imenitno poda pod snežno kroglo.












Voščilnico pošiljam na ogled:

52CCT - February Colouring Challenge - White

The Holly and Ivy Christmas Challenge #133 - Anything Christmas Goes

Jinglle Belles: My sweet*Embossable* You

Najlepši par - Galerija meseca februarja

8 komentarjev:

  1. Zelo lepo in bogato voščilnico si izdelala. Res vse lepo skupaj paše. Ker pa imam slabe izkušnje s fotografiranjem bele barve, vem, da je tvoja voščilnica v resnici še bolj zažigalna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita bela voščilnica, hvala ker sodeluješ pri 52cct izzivu

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovito pravljico si pričarala Urška!
    Zelo, zelo mi je všeč.
    Nasmejan pustni vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. I love the white pearl paper, it adds so much...and such a pretty design. Thank you for sharing your lovely creation with us this week at 52 CCT. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  5. the pearl paper has such a lovely shimmer in your white-on-white design ... so very glad you got *embossable* with us at Jingle Belles.

    OdgovoriIzbriši
  6. Urška, čudovito zimsko pokrajino si ujela v svojo snežno kroglo. Krasno ti je uspelo uporabiti bel in bel perlast papir ter odlično uporabila še krasno embosirno srajčko. Hvala, ker si se nam pridružila pri izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh wow such a brilliant and beautiful combination of the perfect products to make your fabulous white-on-white masterpiece! So pleased you could Emboss Like a Boss with us at Jingle Belles!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoja zasnežena krogla je res čarobna. Super si tudi uporabila relijfno srajčko.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)