petek, 17. februar 2023

Za ljubljeno osebo

Valentinovo je že mimo jaz pa vam pokažem voščilnico, ki je nastala za mojega dragega. 

Za samo izdelavo sem uporabila rezalne šablone Najlepšega para - Akvarelna srca, papirje v imitaciji lesa v kombinaciji z rdečo barvo. Na srce sem dodala še napis in voščilnica je bila gotova.




 

Voščilnico dajem na ogled:

CRAFT- alnica: Izziv #329: Za ljubljeno osebo

Najlepši par - Galerija meseca februarja

Scrapping4funChallenges: Anything Goes

Cut It Up Challenge# 271 - Have A Heart



7 komentarjev:

  1. Oh, this is lovely! The distress on the background paper is very effective. Thank you for joining our Cut it Up Have a Heart challenge.
    Hugs,
    Larelyn (CIU owner)

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so sweet! I love the woodgrain look and your cute little heart embellishments! Thanks for playing with Cut It Up Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene vedno kupiš z lesom in verjamem da je bil tvoj dragi tudi navdušen. Sedi 5 za idejo in izvedbo ;). Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici, kjer gostujem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)