ponedeljek, 13. februar 2023

Balerina

Že kot majhna deklica je začela plesati balet. Usoda pa je hotela, da se je njena plesna pot kmalu končala. Navkljub vsemu v njenem srcu še vedno tli ljubezen do baleta.

In ker je meni zelo ljuba oseba sem sklenila, da ji izdelam nekaj za trajen spomin. 

Izbrala sem Tildo balerino, jo pobarvala s Promarkerji in izrezala. Odločila sem se za obliko Box frame card, ki mi je kar nekako prirasla k srcu. In če mi bi kdo rekel, da bom kdaj uporabljala izreze bi se mu samo nasmejala. V zadnjem času pa so na mojih izdelkih postali kar stalnica. Ker pa je glavna tema balet ne smejo manjkati tudi baletni copatki in pa seveda til, ki sem ga uporabila za zavese in pentljo.








Voščilnico dajem na ogled v.

CRAFT - alnica: Izziv #329: Za ljubljeno osebo

Dream Valley Challenges: Challenge #287: Add Some Bling

Bizzy Becs Store Blog Challenge: February Anything Goes Challenge

Scrapping4funChallenges: Challenge220 - Anything Goes

 

8 komentarjev:

  1. O kako je krasna! Navdušena sem nad zavesami, kot na pravem odru!

    OdgovoriIzbriši
  2. Your ballerinacard and project is amazing! Great design and colors.
    Lia DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici, kjer gostujem.

    OdgovoriIzbriši
  5. How beautiful. Your ballerina Box Card is delightful. Love all the textures, design and elements used. Thank you for sharing and joining in with our monthly challenge at Bizzy Becs.
    Karen DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Congratulations Urska, You have won this months Anything Goes Challenge at Bizzy Becs for your wonderful Ballerina Box Card, please see the winners post to claim your Digital Stamps
    Karen DT
    https://bizzybecsstore.blogspot.com/2023/03/february-2023-anything-goes-challenge.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Res si se potrudila in naredila krasno voščilnico. Teater scena ti je super uspela. Lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)