petek, 23. marec 2018

Božiček

Tema marčevskega  izziva pri CCT  je Božiček. Teme izziva sem se lotila takole.
Malo sem pobrskala med štampiljkami in našla tegale prikupnega Božička Sugar Nellie - Santa With Tree. Papir je še iz stare zaloge, zvezde pa so šablona Marianne Design. Dodana je tudi šablona Najlepšega para - Pravokotniki.









7 komentarjev:

  1. Quel adorable pere noel Urska, c'est une très jolie carte avec une touche vintage tout à fait charmante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Simpatičen božiček v tradicionalnih barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo sestavljena voščilnica s simpatičnim božičkom :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoja voščilnica. Motiv Božička in sestava voščilnice sta super.

    OdgovoriIzbriši
  5. I love this jolly Santa, he looks just as I imagine him, great colouring too. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo mi je ljubka...že motiv sam, potem pa še zvezdice...krasno!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)