petek, 9. marec 2018

Zasnežena vasica


 Tedenski izziv pri CCT se počasi končuje, jaz pa lovim zadnje ure. Sem že mislila, da mi ta teden ne bo uspelo izdelati voščilnice. Bolj ko sem gledala skico, manj idej se mi je porajalo v glavi. V roke sem vzela škatlo in pobrskala med štampiljkami.
Izbrala sem štampiljko zimske vasice, jo pobarvala s Promarkerji in dodala strukturno pasto, ki da videz snega. Med šablonami je tokrat na vrsto prišla snežinka Nellie Snellen. Za končni videz voščilnice sem izbrala šablono Najlepšega para.









Voščilnico prijavljam:

11 komentarjev:

  1. Super si sledila naši skici in naredila zelo lepo serijo prazničnih voščilnic :-)) Čudovita je tvoja zasnežena vasica.
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  2. quelle jolie carte Urska, toute en fraîcheur et en poésie, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautiful Christmas scene in pretty wintry colours. Thanks for playing along at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. o kako lepo. Vasica je fantastična :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica...skico si tako lepo uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si sledila skici in lepo pobarvala zasneženo vasico. Voščilnica je čudovita. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa vasica, v oči so mi pa padle snežinke, čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prava zimska pravljica - svetovno si uporabila skico in naredila TOP voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si zasneženo vasico postavila na levo stran.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)