petek, 2. marec 2018

Božična vasica

Nastala je še ena voščilnica za zadnji februarski izziv pri CCT, kjer članice ustvarjalnega tima želijo videti akvarelne izdelke. 
Za to voščilnico sem uporabila štampiljko Marianne Design - Christmas Village. Pobarvala sem jo z akvarelnimi barvicami, dodala pa napis Najlepšega para
No tako, pa je še ena voščilnica našla prostor v škatli 😃



11 komentarjev:

  1. Beautiful snow scene, lovely colours...take care.\
    [aNNie' blog] 🐇

    OdgovoriIzbriši
  2. Fabulous colouring! Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Spokojna zimska pokrajina in takšna nostalgična vasica. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi ta vasica mi je zelo všeč. Zelo lepo si jo pobarvala. ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si pa tole lepo pobarvala - sedi 5 :).

    OdgovoriIzbriši
  6. This is a very pretty village, it looks so cosy and Christmassy. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi tale je čudovita in zelo lepo si pobarvala krasno štampiljko :-)) Všečna voščilnica!
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vesela in eleganta je obenem. Všeč mi je motiv zgoraj in voščilo spodaj...

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito si pobarvala vasico. Krasna voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)