ponedeljek, 19. marec 2018

Pomladni venček

Zima in mraz se kar nočeta in nočeta posloviti. Sama pa komaj čakam pomlad....jutranje prebujanje s ptičjim petjem, pisan travnik pomladnih cvetlic in sonce, ki me poboža s sončnimi žarki.
Naj vam danes pokažem pomladno voščilnico v nežnih barvah.
In tudi tokrat sem izbrala šablone Najlepšega para, katere sem pobarvala z Distress Ink. Papir je še iz stare zaloge.
Imejte kar se da lep preostanek dneva 🌺🌺🌺





10 komentarjev:

  1. Nežna voščilnica. Venček s pticama se lepo ujema s potiskanim papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit venček
    všeč so mi uporabljene barve
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Venček je krasen, komaj čakam na rožice in ptičke. Krasna izbira barv in prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasen nežen venček, pravo pomlad si pričarala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita pomladna voščilnica. Še malo, pa nas bodo prebujali sončni žarki in ptičje petje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa pomlad je pri tebi. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Če pa ta voščilnica ne bo priklicala pomladi,pa res ne vem kaj jo bo -fantazija :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa pomladna voščilnica. Všeč so mi uporabljene pastelne barve.

    OdgovoriIzbriši
  9. jej, kako čudovito ljubka in nežna je!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)