petek, 16. marec 2018

Dve barvi

Joj, zdaj pa res lovim zadnje minute CCT izziva - Craft + Red. Naredila sem preprosto voščilnico, pri kateri sem uporabila štampiljko in šablono Najlepšega para ter Marianne Design. Dodala sem nekaj rdečih perlic, santenast trak in voščilnica je bila končana.






Voščilnico prijavljam:

10 komentarjev:

  1. Quelle jolie carte Urska, sobre et élégante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je in zelo lepo si jo sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

      Izbriši
  3. Všeč mi je, da si uporabila enbosing srajčko. Pikice so vedno aktualne :)
    Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. A very stylish card with a beautiful flower. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa voščilnica. Rdeča in eko sta res čudoviti skupaj.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa božična zvezda, ki super paše na pikčasto ozadje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si ustvarjala in dodala v novoletno škatlo.Malo z zamudo te pozdravljam kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lušna voščilnica. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)