četrtek, 8. marec 2018

Lesene palčke

Že nekaj časa sem imela željo, da bi lesene palčke uporabila na voščilnici. Sicer je kar dolgo trajalo, da sem to realizirala. Ampak kot pravijo - vsaka stvar potrebuje svoj čas in očitno so tudi palčke morale počakati. 
Pa se vrnimo k voščilnici. Izdelala sem jo po skici izziva Sketch Saturday. Palčke sem zlepila skupaj, na njih odtisnila štampiljko Birthday rose in jo pobarvala s Promarkerji. Tokrat je edini dodatek na voščilnici čipka.











Voščilnico prijavljam:



11 komentarjev:

  1. Brilliant card with the paddle pop sticks Tamara/xx [aNNie]
     ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo dobra ideja in res zelo lepo pride do izraza štampiljka. Super odlečitev.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav navdušena sem nad tvojo voščilnico. Vedno ko kje zasledim tisto "malo drugače" me pritegne. Ideja s palčkami je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja ideja z ustvarjanjem s sladolednimi palčkami je res lepo dozorela. Krasno si pobarvala šopek vrtnic. Tudi mene vedno pritegne, ko vidim nekaj drugačnega. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno izpadejo palčke in odtis na njih. Lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. lovely! Thanks for joining us at Dream Valley Challenges.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si uporabila lesene palčke. Lepa voščilnica, ni kaj :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole idejo ti pa ukradem, če smem seveda - čudovita vošćilnica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neja,seveda lahko.Vesela sem,da ti je moja voščilnica inspiracija 😊

      Izbriši
  9. Zelo všečna, kot en lep, urejen "plotek". Se spomnim, da je bil 1x izziv (ne vem točno kje) izdelava voščilnice z uporabo lesenih paličic in jo imam v mislih že od takrat, mogoče pa 1x pride pravi trenutek:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)