petek, 2. marec 2018

Ledena pravljica


Danes sem pa še posebej vesela,da vam lahko pokažem sledečo voščilnico. Zakaj? Ker sva z mojim možkom združila moči za izziv pri Christmas Card Throwdown. Je namreč zadnji izziv za mesec februar in na vrsti je tehnika akvarela.
Kako sva se lotila izziva, pa vam povem v nadaljevanju 😃
Moj dragi je prijel v roke akvarelne barvice in se lotil motiva. Da  vse skupaj izgleda bolj mehko, je ostre linije zabrisal z vodnimi čopiči. 
Sedaj pa sem na vrsto prišla jaz. Sliko sem obrezala s šablonami Najlepšega para. Sami sliki sem dodala ledeni pridih in pri tem uporabila  Ice -Pen. Odtisnila sem še napis Winter Wonderland in to je bilo to.
Voščilnica je  končana in čas je, da jo pokaževa še vam. 





Voščilnico prijavljam:
Christmas Card Throwdown - Watercolor
Najlepši par - Galerija meseca marca

10 komentarjev:

  1. Ja bravo Urška, da ti je le uspelo zbezati mojega bratca na plano :D Zelo lep akvarel sta naredila.
    Za mene je ta akvarel zmagovalen. Sem morala 2x prebrati, če prav vidim kako je nastala slika. Večkrat bi morala združiti moči.
    Želim vam lep zasnežen vikend ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Huh čista fantazija. Tvoj mož obvlada risanje, ti pa si dala piko na i celoti. SVETOVNA voščilnica! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautiful scene, I love the scalloped frame. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako lepo, da si sama ustvarila zimsko pokrajino :-)) Čudovita voščilnica.
    Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uauu čudovita je, motiv je res prekrasen in pohvali dragega :-) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo, kakšno vrhunsko timsko delo!!!! Vse pohvale obema za tole mojstrovino...

    OdgovoriIzbriši
  7. Bravo za timsko delo. Tvoj dragi je naslikal čudovito zimsko pokrajino, ti si pa zelo lepo zaključila njegovo delo. Upam, da nam še večkrat pokažeš rezultat vajinega skupnega ustvarjanja. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sta pa res perfektno združila moči in nastala je zelo lepa zimska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. This really isn't a card...it is a piece of art. It is seriously beautiful! Thank you for joining us at 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za obisk mojega bloga.
Vsakega tvojega komentarja sem resnično vesela :)